Om oss

Administrasjon og ledelse 
Bedriften er lokalisert i Oslo 

Vår styrke er en liten, fleksibel og oversiktlig organisasjon. Vår operative ledelse er aktiv med i tjeneste-produksjonen hvor tilstedeværelse og service med blant annet utarbeidelse av en skreddersydd intern-kontroll mot den enkelte kunde, er den trygghet vi gir. 

Forretningsidé
Vi skal levere kundetilpassede renholdstjenester til private og offentlige virksomheter og gjennom dette skape et godt innemilj√ł og verne om materielle verdier for v√•re kunder.

Visjon
Din trivsel og dine verdier ‚Äď Vi strekker oss lengre Visjonen er v√•r langsiktige ledestjerne mot en kontinuerlig forbedringsprosess i hele organisasjonen. Vi skal strekke oss lengre for √• oppleves som et selskap med; motiverte medarbeidere h√łyt faglig niv√• h√łyt serviceniv√• h√łyt kvalitetsniv√•

 

HMS:
Da vi til en hver tid √łnsker √• sikre gode arbeidsvaner, klare ansvarsforhold, godt samarbeid, ryddige lokaler, sikre produkter og forbrukertjenster for √• sikre kvalitet i arbeidet og bedre resultater, s√• jobber vi stadig med √• videreutvikle og tilrettlegge dette for brukerene.¬†¬†

V√•r kvalitetspolitikk danner rammene for v√•rt kvalitetsarbeid i virksomheten. V√•re medarbeidere skal til en hver tid overholde inng√•tte avtaler med kunder og samarbeidspartnere. Alle avtaler som inng√•s med v√•re kunder og samarbeidspartnere skal bidra til √• gi oss √łkt vekst og verdiskapning med god l√łnnsomhet.

 

Daglig renhold:
Målgruppe for daglig renhold er private og offentlige virksomheter innen segmentene kontorbygg, butikker, produksjonslokaler, skoler/universiteter, treningsanlegg, helseforetak og flyplasser. 

Byggrengj√łring: M√•lgruppe for byggrengj√łring er entrepren√łrer eller byggherrer som forest√•r innkj√łp direkte selv.¬†

 

Tilleggstjenester: Målgruppe for tilleggstjenester er primært eksisterende kundemasse.
Våre viktigste tilleggstjenester er;

  • Tepperens
  • M√łbelrens
  • Vinduspuss
  • Hovedrenhold og Fasaderenhold
  • Polish- og oljebehandling av golvflater
  • Herunder vedlikehold
  • Oppskuring og reetablering¬†
  • Sanit√¶rartikler og dispensere¬†
  • Matteservice og gardinservice (underleverand√łrer)¬†
  • Rensing og etterfylling av kaffemaskiner

KVALITET
Ledelsen forplikter seg til √• tilfredsstille sine kunder ved √• ha en kontinuerlig forbedring av kvalitetsarbeidet. Vi skal sikre overensstemmelse mellom inng√•tte kontrakter og levering slik at vi oppn√•r stor kundetilfredshet og fremst√•r som en attraktiv leverand√łr for potensielt nye kunder. Det er ledelsens m√•l at God Flyttevask skal fremst√• som et veldrevet og velorganisert selskap; som identifiserer og dekker kundens behov for renhold som identifiserer og retter opp forhold som kan for√•rsake tap av verdier og kunder med et h√łyt og stabilt kvalitetsniv√•.

 

HMS
Ledelsen i Godflyttevask forplikter seg til kontinuerlig √• arbeide for √• skape et godt arbeidsmilj√ł hvor den enkelte medarbeider trives og er motivert, slik at vi f√•r redusert frav√¶r og u√łnsket turnover. Det er ledelsens m√•l √• hindre en hver form for ulykker og helseskader i selskapet, samt bedre arbeidsmilj√łet i takt med den teknologiske og sosiale utvikling i samfunnet.

Miljo

Ledelsen forplikter seg til kontinuerlig √• s√łke nye l√łsninger som kan medvirke til √• redusere selskapets belastning p√• det ytre milj√łet. Det er ledelsens m√•l at Godflyttevask ikke skal belaste det ytre milj√ł mer en det som er p√•krevet for √• klare de oppgavene selskapet har p√•tatt seg.

 

√łnsker du tilbud?

√ėnsker du √• ringe?

Tjenester

Om:

God Flyttevask Oslo har positive, pliktoppfyllende og dyktige service medarbeidere og erfarne ledere som igjennom tiden s√łrger for √• holde seg oppdatert p√• de nyeste fremskritt i bransjen slik at kvaliteten hele tiden er p√• sitt beste.¬†

OFFENTLIG GODKJENT RENHOLDSBEDRIFT

© 2019 God Flyttevask Oslo.

Bitnami